Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Mart 2014 Salı

BİR BAHAR ÇAY SOFRASI (4)

Baharın geldiği sofralarımızdan belli oluyor. 
Arkadaşlarımla birlikteydim. Bahar temalı bir çay sofrası hazırladım. Masamızda renkli bahar çiçekleri, pastalarımızda çiçekli süslemeler ve renkli çiçek çikolatalar yer aldı. 
Tarifler kolay,tatlar leziz. 
Bahar Çay Soframızda Neler Vardı?
Magma Kek
Tahinli Kurabiye
Renkli Çikolatalı Çiçek Lolipoplar
Sucuklu-Sosisli Pizza
Kabaklı Tart








* İsimlere veya fotoğraflara TIK'layın tariflere ulaşın...

Benzer tarifler:






10 yorum:

  1. Kabaklı tart çok ilgimi çekti, sanırım deneyeceğim. Umarım başrılı olurum :)) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle başaracağınıza inanıyorum,
      sizin de ellerinize sağlık, kolay gelsin, sevgiler...

      Sil
  2. Muhtesem bir sofra olmus... Bayildim canim. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  3. kabaklı tart ve magma keki çok beğendim elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Sunum harika eminim lezzetleride çok güzeldir ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım bir gün tattırmak isterim, sevgiler...

      Sil
  5. ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar! Blogumun istatiklerine bakarken sıklıkla sizin blogunuzdan ziyaretçi aldığımı gördüm. Ben de sizin blogunuzu ziyaret edeyim dedim. Sofralarınız muhteşem! Bravo! Sizin instagram'da hesabınız var mı? Bence muhakkak olmalı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...