Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Mart 2014 Pazar

BAHAR TATLARI VE BİR BAHAR YEMEĞİ (7)


Bu yıl bahar biraz nazlı geliyor ve gelirken de soğuklar kendini son kez hissettiriyor. Soğuk kıştan ılık bahara geçerken misafirlerime bahar tatlarıyla dolu bir sofra hazırladım. Neşeli, bol sohbetli bahar yemeğimize Yüksük Çorbası ile başladık; çiğ köfte ve salatalarla devam ettik. Çeşitli zeytinyağlı, meze, salata, geleneksel sıkma ve sac böreği, İtalyanların pizzası tuzlu yiyeceklerimiz olarak masamızda yer aldı. Tatlılarımız bahar çiçeklerini andıran cıvıl cıvıl renkli çikolatalarla yapılan lolipop çiçekler, içi çilekli kuzu pasta, bahar meyveleriyle soslu irmikli güller, çikolata sevenlere altı bitter çikolatalı brownieli cheesecake ve karadut dolu mor makaronlardı.  



BAHAR YEMEĞİ MENÜMÜZ

ÇORBA












SALATA ve MEZELER

Çiğ Köfte ve Tahin Salatası

SICAK TUZLULAR
Ispanaklı Sac Böreği




PASTA ve TATLILAR
Kuzu Pasta
Karadutlu Makaronlar





*Eksik tarifleri en kısa zamanda ekleyeceğim.





16 yorum:

  1. hepsi harika canım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Pirilcim. Tesekkur etmek icin bloguna geldim bu harika sofrayi gordum. Bayildimmm. Ozellikle kuzu pastayi heyecanla bekliyorum. Bu arada cilekli trifle yi denedim. Mukemmel oldu. Misafirlerim tek kelimeyle bayildilar. Hosgorune siginarak bu aksam ben de blogumda yayinladim. Bu guzelligi bir de ben paylasayim istedim. Tesekkurler arkadasim. Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İkramlarınıza hayran kaldım,hayallerimdeki gibi.Sanki bir masal.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. canim sofran her zamanki gibi muhtesem. Bayildim. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  5. Hersey cok guzel ve leziz gorunuyor.ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir davet olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık çok güzel bir davet masası olmuş mükemmel iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  8. sizin bu sofralarınız yüzünden zamansız geleceğim oralara en sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin ziyaretini sabırsızlıkla bekliyorum, çok memnun olurum.
      Sevgiler, Pırıl.

      Sil
  9. offf çok fena halde tatlı kısmına dalasım ve orada kalasım geldi ve fakat ben tatlı sevmezdim ki :)

    YanıtlaSil
  10. Ispanaklı sac böreği mi ?
    O Gürün'ün çöreğidir var mı bir bağlantınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım hiç ilgim yoktur.
      Adana' nın yerlisiyiz.

      Sil
  11. Wow! Menü harika görünüyor. Kuzu pastanız çok şirin olmuş, bayıldım. Meyve soslu güller de harika görünüyorlar. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Herzaman begeniyle takip ediyor ve örnek aliyorum ..Çok zevklisiniz.. tarifleriniz tam tutuyor .. Hersey icin tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretine ve yorumuna
      Teşekkür ederim sevgili Nur,sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...